Re: Przyzwoity zestaw firmowych glosniczkow w systemie 5.1

Autor: Jan P. Cieciński <jan_at_ciecinski.eco.pl>
Data: Tue 01 Mar 2005 - 23:44:07 MET

"Adam" <mileccy@neostrada.pl> wrote in message
news:d0025b$30k$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Teraz to Ty mnie rozsmieszyles...chcialem Cie uswiadomic ze nie kazdego na
> takie cos stac !! ...
>Skoro przez 3 lata mam byle
> glosniczki za 80 zloty i dzwiek jest zadawalajacy a teraz chce sie
przezucic
> na 5.1 to znaczy ze wymagam dobrego (basu :P) dzwieku w tej cenie jaka
> podalem. A Ty sobie szpanuj ze masz za 2800 ...

Witam!
Bynajmniej nie chciałem nikogo urazić. Prawda, jestem złośliwy, co każdy
może zobaczyć na mojej stronie www, ale nie w tym przypadku. Trzeba czytać
ze zrozumieniem, i nie stosować interpretacji rozszerzającej, czyli po
prostu nie dopisywać autorowi tego, czego nie napisał. A wracając do naszych
baranów, przepraszam głośników - w miesięczniku CHIP Nr 6/2004 jest artykuł
opisujący łopatologicznie jak zostać właścicielem dobrych głośników, nie
wydając dużo kasy.

--
Pozdrawiam, Jan
 http://www.ciecinski.eco.pl