Re: Padniety dysk Maxtor 6E030LO

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 01 Mar 2005 - 22:45:54 MET

Użytkownik "panther" <panther@wp.pl> napisał w wiadomości
news:d02mso$s2s$1@nemesis.news.tpi.pl...

> LLF a zerowanie dysku to dwie rozne rzeczy
> ja osobiscie odradzam LLF

Masz oczywiście rację - ale tylko teoretycznie. We wszystkich _obecnie_
dostępnych programach dla end-userów LLF oznacza tylko i wyłącznie
zerowanie dysku, które nie zaszkodzi a tylko może pomóc. A ponieważ user
będzie korzystał właśnie z takiego programu, to lepiej mu niuansami
terminologii w głowie nie mieszać.... IMHO.

> Ja bym zwrocil uwage na najmniej oczekiwana
> usterkę - kabel ata (z doswiadczenia),

Jasne :-).

--
M.     [MVP]                         "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/