Problem???

Autor: Łukasz Skowroński <psznuzio_at_wp.pl>
Data: Tue 01 Mar 2005 - 22:45:03 MET

Witam mam problem dotyczacy mojego kompa po wlaczeniu windowsa xp system
dziala bez problemu ale nagle po jakim czasie sam sie restartuje nie wiem
jaka moze byc przyczyna tego zjawiska ale jest to strasznie wkuzajace

mam 2.6 atlona xp plyte glowna k7n2 delta 2 platinium radeona 9600 dysk
maxtor 120 ata 133 i 1024 ramu po zakupieniu dodatkowego 512 poprzednio
mialem 2 kosci po 256 ramu na dualu i kupilem jeszcze 512 i wlozylem na
osobny slot i chyba tak sie dzielje po wlozeniu tej dodtakowej pamieci a
pamieci mam tej samej firmy

jezeli ktos wie co mam zrobic zeby mi komp sie nie resetowal to prosze
bardzo o pomoc z gory dzieki

pozdrawiam