Re: AMD ATHLON XP SEMPRON - lepszy czy gorszy od starego ATHLON XP

Autor: PabloG <steniagalecka_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 01 Mar 2005 - 21:44:30 MET

Poprzednio miałem 2600+ Barton (to ten pie..... prezent)
Pytam tak naprawę z ciekawości czy straciłem tylko procesor czy dobry
procesor którego już nie dostanę. Znalazłem we wrocku 3000+ za 395 to chyba
ujdzie. Ale jak się 2-połówka dowie to będę wisiał ;).

P.S Jakieś 2 lata temu miałem podobny problem - przy wymianie nie kupiłem
karty gr a były Radki 9700 potem wszystko było gorsze - oczywiście do czasu.

PabloG