AMD ATHLON XP SEMPRON - lepszy czy gorszy od starego ATHLON XP

Autor: PabloG <steniagalecka_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 01 Mar 2005 - 19:37:29 MET

Muszę przez swoje gapiostwo zakupić nowego procka.
Zastanawiam się nad tym czy SEMPRON zwiękasz wydajność w porównaniu do
starego 2600+

P.S a gapiostwo to zaniesienie do serwisu płyty głównej wraz z procesorem
(taka zadyma była w robocie że jechałem 6 dni a jak znalazłem chwilę to
90-100 przez miasto) Procka zostawiłem w płycie żeby przez te 6 dni ktoś mi
go nie rozwalił no i oczywiście zapomniałem go wyciągnąć. Przy odbiorze
płyty oczywiście nie ma procka a paniusia wypiera się ile może że tam był.
PabloG