Re: siec bezprzewodowa - prosba o rade

Autor: Jacek <artmed_at_artmed.pl>
Data: Tue 01 Mar 2005 - 11:10:34 MET

Dziekuje za rady.
Ale co z tym zakupem w USA. Wtyczka i zasilacz to nie problem bo mam tego w
domu durzo. Moj notebook jest kupiony w USA i ma wbudowany modul 802.11 g.
Sprawe zaklucen olewam bo mieszkam w takim miejscu, ze nie mam kogo
zaklocac. Chce kupic stacje i moduly odbioru do dwoch PC (windows XP i Me)
oraz do jednego notebooka (win me). Siec tylko dla mnie na te komputery.
Wydac chce jak najmniej i dlatego chce to kupic w Stanach. Patrzylem na ceny
w Allegro i amerykanskim Bestbuy. Roznice sa znaczne.
Konkretnie: Czy jak kupie w Stanach taki zestaw to czy bedzie dzialalo? Jaka
firme kupic? Czy neostrada bedzie chodzic na takim sprzecie.
Z gory dzieki za porady.
Maciek