Prezes <emcom@post.pl> wrote:
> popytaj się gdzie się zaopatrywał ten sklep
> i udaj się bezpośrednio do hurtowni, bądż do zaprzyjaźnionego sklepu,
> jeśli spotkasz normalnych ludzi to ci pomogą
Jesli to Action to mozna zapomniec. Mialem podobna sytuacje -
gwarancja na HDD jest stosunkowo dluga - sklep w ktorym kupowalem
bioracy sprzet w Action zwinal dzialalnosc wiec dalem do reklamacji
w zaprzyjanionym tez bioracym sprzet w tym samym oddziale Action.
Hurtownia odrzucila RMA podajac jako powod "zgloszenie przez inny
podmiot niz ten, ktory od nich bral". Czeka mnie wiec pewnie wysylka
do Holndii. Inna sprawa ze z takim podejsciem do klienta sugeruje
wystrzegac sie wszystkiego co ma sticker Action - przypadki zwiniecia
dzialalnosci przez sklep sie zdarzaja. Kilka lat temu mialem podobna
sytuacje przy reklamowaniu pamieci i z Incomem nie bylo takich
problemow. Wniosek od kogo kupowac pozostawiam czytajacym ten post.
-- Pozdrawiam, Michal Bien mailto:mbien@mail.uw.edu.pl #GG:351722 #ICQ:101413938 Stop dla patentow na oprogramowanie! Dodaj swoj glos: http://patenty.komada.org/index.phpReceived on Tue Mar 1 04:30:30 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 01 Mar 2005 - 04:51:01 MET