Re: MONEL - katowice

Autor: Michal Bien <mbien_at_wywalto.uw.edu.pl>
Data: Tue 01 Mar 2005 - 04:24:52 MET
Message-ID: <Xns960C2CE84EB4mbien@127.0.0.1>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

Prezes <emcom@post.pl> wrote:

> popytaj się gdzie się zaopatrywał ten sklep
> i udaj się bezpośrednio do hurtowni, bądż do zaprzyjaźnionego sklepu,
> jeśli spotkasz normalnych ludzi to ci pomogą

            Jesli to Action to mozna zapomniec. Mialem podobna sytuacje -
gwarancja na HDD jest stosunkowo dluga - sklep w ktorym kupowalem
bioracy sprzet w Action zwinal dzialalnosc wiec dalem do reklamacji
w zaprzyjanionym tez bioracym sprzet w tym samym oddziale Action.
Hurtownia odrzucila RMA podajac jako powod "zgloszenie przez inny
podmiot niz ten, ktory od nich bral". Czeka mnie wiec pewnie wysylka
do Holndii. Inna sprawa ze z takim podejsciem do klienta sugeruje
wystrzegac sie wszystkiego co ma sticker Action - przypadki zwiniecia
dzialalnosci przez sklep sie zdarzaja. Kilka lat temu mialem podobna
sytuacje przy reklamowaniu pamieci i z Incomem nie bylo takich
problemow. Wniosek od kogo kupowac pozostawiam czytajacym ten post.

-- 
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl #GG:351722 #ICQ:101413938
Stop dla patentow na oprogramowanie! Dodaj swoj glos:
http://patenty.komada.org/index.php
Received on Tue Mar 1 04:30:30 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 01 Mar 2005 - 04:51:01 MET