Re: MONEL - katowice

Autor: Prezes <emcom_at_post.pl>
Data: Mon 28 Feb 2005 - 21:56:18 MET

Użytkownik "JG" <egucio@op.pl> napisał w wiadomości
news:cvvrna$72u$1@news.onet.pl...
> Mam problem ze sprzetem kolezanki. Zepsul lub zabrudzil sie DVD-rom.
> Sprzet kupiony byl w firmie MONEL w katowicach na ul. Wincentego Pola.
>
> Z tad moje pytanie: czy ta firma jeszcze istnieje aby zlozyc w niej
> reklamacje? Wiem ze byly z nia jakies przekrety. pytam tutaj gdyz
> ludzie zajmujacy sie skladaniem PC-tow z katowic i okolic powinni cos
> o tym wiedzec.
>
> I teraz jesli ta firma faktycznie juz nie istnieje gdzie zglosic
> reklamacje sprzetu?
>
> Za odpowiedzi z gory serdecznie dziekuje

jeśłi to LG lub samsung to gwarancje masz zewnętrzną i sklep Ci do tego nie
jest potrzebny, oddajesz bezpośrednio do serwisu autoryzowanego, jeśli masz
napęd bez gwarancji zewnętrznej, popytaj się gdzie się zaopatrywał ten sklep
i udaj się bezpośrednio do hurtowni, bądż do zaprzyjaźnionego sklepu, jeśli
spotkasz normalnych ludzi to ci pomogą

pozdro
Prezes