MONEL - katowice

Autor: JG <egucio_at_op.pl>
Data: Mon 28 Feb 2005 - 20:34:31 MET

Mam problem ze sprzetem kolezanki. Zepsul lub zabrudzil sie DVD-rom.
Sprzet kupiony byl w firmie MONEL w katowicach na ul. Wincentego Pola.

Z tad moje pytanie: czy ta firma jeszcze istnieje aby zlozyc w niej
reklamacje? Wiem ze byly z nia jakies przekrety. pytam tutaj gdyz
ludzie zajmujacy sie skladaniem PC-tow z katowic i okolic powinni cos
o tym wiedzec.

I teraz jesli ta firma faktycznie juz nie istnieje gdzie zglosic
reklamacje sprzetu?

Za odpowiedzi z gory serdecznie dziekuje

--
JG