Przyzwoity zestaw firmowych glosniczkow w systemie 5.1

Autor: Adam <mileccy_at_neostrada.pl>
Data: Mon 28 Feb 2005 - 18:40:32 MET

Witam wszystkich :P

Od dluzszego czasu zajalem sie skladaniem calkowicie nowego
komputera...skrzynke, monitor, i inne dodatki typu klawiatura, myszka,
sluchawki juz mam...Pozostaja tylko glosniki....chce na nie przeznaczyc max
280 zloty. Jestem fanem muzyki drum'n'bass wiec zalezy mi na mocnym a
zarazem czystym basie. Czesto gram tez w gry typu Doom 3, Max Payne lub
Medal of Honor. W domowej bibliotece plyt nie brakuje mi tez filmow wiec od
czasu do czasu sobie cos obejzce. Zalezy mi na odczuwalnym dzwieku
przestrzennym i dobrym imagem. Narazie wylookalem tylko jeden zestaw a
mianowicie: Logitech X-230

http://sklep.benchmark.pl/pelny_14511.html

Sa bardzo ladne i maja dosyc przyzwoite opinie moze ktos z was mi cos wiecej
doradzi. Z gory dziekuje za pomoc i serdeczne pozdro :)