Re: Procesor do p³yty VIA VT82C693A

Autor: wik <wik_at_dokuro.org>
Data: Mon 28 Feb 2005 - 18:38:43 MET

> WItajcie!!!!!!

witaj

> Mam do¶æ wiekowego kompa sk³adaj±cego sie z celeronka 433 i chyba
> p³yty VIA VT82C693A:((( Chce kupic jakis troche szybszy procesor Jaki
> maksymalnie móg³bym na taka p³ytê zainstalowac???????????
> Dzieki za ewentualne odpowiedzi

spojrz w instrukcje do pl.glownej, albo sprawdz na www.google.com, tam
maja bardzo potezne zbiory informacji.

a jesli chcesz by ktos bardziej powaznie powrozyl, powiedz chociaz na
jaka podstawke, bo chyba niektore firmy robily ledwie slot1 na tym
chipsecie, wiec duzo wyzej bys nie podskoczyl. jesli masz s370, to
pewnikiem maksymalnie bylby to p3 1GHz, ktorego - o ile twoja plyta by
na to pozwolila - napedzalbys 133MHz szyna, wiec zyskalbys calkiem
niezla wydajnosc. [ale wtedy musialbys zmienic pamieci, bo pewnie teraz
nie masz sdramow 133MHz? chociaz byl tez mniejszy p3 1GHz napedzany z
fsb 100MHz]

pzd.