Re: GeForce 6600 - warto? (a jesli tak, to który)?

Autor: [sis] <kowalski_at_nie.ma.mnie.pl>
Data: Mon 28 Feb 2005 - 16:08:13 MET

ogolnie kazdy ktory ma DDR3 i 500/1000 taktowanie - jeden pies.

> Miło. Jaki konkretnie model być polecił, ale na AGP,
> najlepiej z pasywnym chłodzeniem... albo cichym.

j./w - po prostu szukaj. w moim leadeku mozna odkrecic wentylator / radiator
i zalozyc wlasny, lub po prostu wyciagnac wentylator (a radiator zostawic) i
przylozyc do niecho wiekszy wentyl np. 80 czy 92mm tu polecalbym arctic'i
wszelkie bo za 20pln mozna kupic dobry i nieslyszalny wentylator.

> BTW:
> 1280x1024 - tzn. ze masz ekran o proporcjach 5:4?
> Czy raczej jajowate koła?

ja tak tego nie widze. 4:3 by Cie bardziej zadowalalo? 1600x1200 w AA na max
details mam 60-99fps.

> No wiem... ale tak mozna się nakręcać krok po kroku w nieskonczonosc,
> a moj budżet byłby szczesliwszy, gdybym się z tym zamknął ponizej 600 zł.
> Ale zawsze mogę się przyczaić i poczkać, tylko że za pół roku
> mi powiecie, ze nie ma sensu kupować GT bo coś tam nowszego
> jest "niewiele" droższe, 50% wydajniejsze... :-)

wiec czekaj pol roku - na Twoim miejscu nie kupilbym zwyklej 6600 bo to kasa
w bloto.

> A ile coś z pasywnym chłodzeniem? Za taki bajer chętnie dopłaciłbym.

to + wentyl za 20PLN -> 770PLN.

pozdrawiam,
Kamil

--