autoexec.nt

Autor: <imorh_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 28 Feb 2005 - 11:49:43 MET
('binary' kodowanie nie jest obsługiwane)

mam problem z plikiem autoexec.nt, od jakiegos czasu przy wlaczeniu
komputera pojawia mi sie komunikat ze system windows nie moze znalezc tego
pliku w c:\windows\system32 gdzie zdaje sie powinien sie on znajdowac.
szukalam troche w sieci i natknelam sie na dyskusje dotyczaca tego
samego tematu i zastosowalam sie do udzielonych tam porad. mianowicie
skopiowalam autoexec.nt z windows\repair do windows\system32 i rzeczywiscie
rozwiazalo to moj problem choc nie na dlugo. czasami zdarza sie ze przy
kolejnym wlaczeniu kompa problem powraca i musze ta czynnosc znow powtarzac
co moge z tym zrobic? jesli ktos moze mi pomoc to bylabym wdzieczna

pozdrawiam marta