Re: problem z siecią

Autor: [B7] Yarii <yarii_at_ANTYSPAMKASUJTOb7net.pl>
Data: Sun 27 Feb 2005 - 21:19:48 MET

LookAss napisał(a):
> Mam dziwny problem z siecią lokalną - raz jest, a raz nie ma :-(
> Po podłączeniu wszystko dobrze pracowało. Po jakimś tygodniu zaczęły
> się problemy - nie widziałem drugiego komputera w sieci,

w sieci czy w otoczeniu sieciowym ? to jest różnica....
pinguj IP'ki jak ping dochodzi to w większości przypadków jest wsio OK,

> nie odpowiadał on też na polecenie ping. Poruszałem kablem i wszystko się
> naprawiło.

aaa i tu jest sendo problemu! źle zapięte końcówki pewnie,

> Ale znowu padło, ruszałem kablem i nic, wyczyściłem rejestr
> programem jv16 i zaczęło działać (nie ruszałem kablem po właczeniu
> jv16). Nie widzę tu żadnej zależności.

bo jej nie ma,

> Ktoś ma jakiś pomysł? Kabel jest pęknięty (sprawdzany w sklepie i
> wszystko było OK)? A może coś programowego?

źle zapięte końcówki, piny w sieciówce mocno powyginane...to najczęstsze
problemy z jakimi się borykam podczas takich przypadków

> sieć to dwa komputery połączony kablem crossowanym, karty sieciowe to
> Pentagram Hornet PCI i zintegrowana z płytą Gigabyte GA 7N 400L
> (Realtek 8139)

nadal obstawiam na końcówki,