zestaw athlon s-754 - prosze o konsultacje - ostatnie 7 pytan szczegolowych

Autor: Ratanpuri <pj77_at_wp.pl>
Data: Sun 27 Feb 2005 - 11:32:53 MET

Witam,
O komputerach nie mam specjalnie pojęcia ale próbuje skonfigurować sobie
czytając różne archwia usenetu i testy optymalny dla mnie sprzęt. Cechy
to minimum budżetu i dobre osiągi biurowe (dużo aplikacji naraz),
średnie gierczane, filmy, internet i bardzo ważne - cisza.
Bardzo proszę o ostatnie porady.

Tak wiec mój optymalny zestaw athlon s-754 + lekki overclocking + cisza
i pytania:

Proc: ATHLON 64 3000+ OEM (754pin)
Cooler: ?
Płyta główna: ABIT KV8-PRO K8T800PRO
               z nadzieją, że dostanę DFI LANPARTY UT NF3 250GB
Pamięć RAM: DDR 512 MB PC400 (KVR400X64C3) (KINGSTON)
Karta graf.: GIGABYTE ATI RADEON 9550 AGP8x 128MB TV BOX
Dysk twardy: Hitachi DeskStar 7K250 (HDS722516VLAT80 ) 160 GB
Obudowa: Chieftec DX-01B-D-U - 360W
Dvd-R: ?
Wentyle: ?

1. Jaki cooler do procka? ( cisza + lekkie oc ) Czy wystarczy: PENTAGRAM
FREEZONE QC-80 AlCu ?
2. Czy DDr lepiej nie Kingston? Wiem, że kingston współpracuje z Abitem
a nie wszytkie tak mają. Drugie 512 dokupie pozniej.
3. Czy trzeba dokupować cooler do grafiki? Jeśli tak to jaki? ( cisza +
lekkie oc )
4. Czy jesli HDD nie Sata, ze bedzie gorzej działał ? (Bo jesli Sata
lepiej to Samsung 160 Spin.)
5. Czy ten zasilacz w obudowie pociagnie w ciszy? Czy lepiej inna
obudowe plus Topower 400W?
6. Jakie Dvd-R z dobra obsluga nagrywania Cd-R szczegolnie Audio?
7. Czy potrzebne dodatkowe Wentylatorki?

Bardzo dziękuję za wyjaśnienia. Niedługo dokonuje zakupu i naprawde
bardzo mi pomogą.
Pozdrawiam
R.

p.s.
754 bo cena do jakosci szczegolnie nie w grach na korzysc.