Re: NEC ND-3540 i ND-6650

Autor: Damianin <damianin_wytnij_to__at_wp.pl>
Data: Sat 26 Feb 2005 - 23:39:48 MET

-=Marcin=- napisał(a):
> Eh... Nie no - po prostu chciałem delikatnie dać do zrozumienia, że
jednak
> ta grupa nie jest od zamieszczania news'Ăłw...
Grupy news to podstawa usenetu i ta grupa teĹź do nich naleĹźy. Jak sama
nazwa wskazuje zamieścić na niej newsa (w sensie wiadomości /ang./- i to
jeszcze takiego, na którego pewnie sporo osób czekało) to nie jest zła
rzecz :).

> BTW - najlepszy tekst w całym tym artykule to: "Choć tacka
> nagrywarki została przystosowana do pionowej i poziomej pracy z nośnikiem
> optycznym, to do podłączenia z komputerem wykorzystywane jest interfejs
> IDE/ATAPI."
Cały tekst na cdrinfo.pl jest w ogóle trochę śmiesznie napisany. W
każdym bądź razie zrozumieć można z niego konkretnie jedno: bedzie NEC
ND-3540 i ND-6650. Ciekawe jak ND-3540 wypadnie w testach...

--
Pozdrawiam
Damian.