Re: NEC ND-3540 i ND-6650

Autor: -=Marcin=- <orm_at_znvyn.cy>
Data: Sat 26 Feb 2005 - 21:44:53 MET

Damianin wrote:
> Bo nie wszyscy regularnie siedzÄ… na cdrinfo.pl ?? :)
> Fakt, Calme mógł dodać skąd ten tekst wziął, albo dać po prostu
> odnośnik.

Eh... Nie no - po prostu chciałem delikatnie dać do zrozumienia, że jednak
ta grupa nie jest od zamieszczania news'Ăłw...
BTW - najlepszy tekst w całym tym artykule to: "Choć tacka
nagrywarki została przystosowana do pionowej i poziomej pracy z nośnikiem
optycznym, to do podłączenia z komputerem wykorzystywane jest interfejs
IDE/ATAPI."
Stawiam browara temu, kto mi powie, co ma jedno z drugim wspĂłlnego ;( co by
nie było, że sam to wyłapałem - na www.cdrinfo.pl ludzie też się
zastanawiają, jaki był zamysł twórcy tej recenzji:) )

--
-=Marcin S=-