Re: LCD-bola oczy!!

Autor: wik <wik_at_dokuro.org>
Data: Sat 26 Feb 2005 - 12:38:15 MET

> odświeżanie nie ma nic do rzeczy

duze heh.
po pierwsze primo, gdyby nie mialo nic do rzeczy, to producenci nie
podawaliby w instrukcji, na pudelku, slowem wszedzie gdzie sie da, ze
monitor ma pracowac w rozdzielczosci 1280x1024 przy 60Hz.
po drugie primo, przed momentem zrobilem test. na samsungu 710N
zmienilem czestotliwosc odswiezania z 60 na 70... wszystko sie
rozmazalo... na 75Hz, obraz ostry, ale cholernie 'gryzie' w oczy, az
chce sie krzyczec i w szale uciekac.

> reguła
> jest taka LCD = dobra karta graficzna i tyle.

a z tym sie zgodze.
ten 710N o ktorym wyzej wspomnialem pracuje sterowany z karty 9200 gb,
wczesniej mialem zestaw z tym monitorem lecz na fx5200 palit
[chyba]czcionki i okna mialy rozne cienie, choc oczy nie bolaly to obraz
byl raczej podlej jakosci.

pzd.