Re: LCD-bola oczy!!

Autor: zibek <zibek25[nospam>
Data: Sat 26 Feb 2005 - 02:43:49 MET

> Kupilem monitor LCD. Niestety strasznie bola(pieka) mnie oczy gdy posiedze
> przy nim kilka godzin:(. Przy starym crt znacznie mniej bola!Ma on troche
> bladsze kolory ale tylko troszeczke bo w lcd zmiejszylem bardzo konstrast
> i janosc.
>
> Czego to moze byc wina?Mam odswierzanie 75 .

odświeżanie nie ma nic do rzeczy

Monitory LCD maja straszna jasność która bardzo meczy (oczywiście nikt się
do tego nie przyzna ale tak jest) dodaj do tego rozdzielczości ekranu i masz
odpowiedz. zresztą ludzie którzy mają LCD i przeciętne karty graficzne są
dla mnie śmieszni - to że piszą że monitor jest świetny to bzdura reguła
jest taka LCD = dobra karta graficzna i tyle.

PS. rzadko kiedy dotyczy LCD 15" (choć świeci niemiłosiernie jak każdy LCD)
(raczej większe 17" + góra)

pozdrawiam