Jaką temperaturę można tolerować?

Autor: KED <Krzysztof.Dmytrow_at__no_spam_please_univ.szczecin.pl>
Data: Fri 25 Feb 2005 - 19:22:50 MET

Witam;

Ja w temacie - jaką temperaturę można tolerowac na procesorze i mostku
północnym? Procesor - AMD Athlon XP 2500+ (Barton), płyta główna: MSI
KT6 Delta na VIA KT600. Na mostku północnym jest tylko radiator, nie ma
wentylatora.

Przy zamkniętej obudowie temperatuna mostka sięgała czasami 52 stopni,
procesora - 59 st. Jak mam otwartą obudowę, jest o jakieś 10stopni
niżej. Mam pytanie - czy lepiej kupić parę wiatraków, jeśli chcę
pracować z zamkniętą obudową, czy zostawić tak jak jest?

pozdrawiam
Krzysiek