Re: Chipset KT333 i pamięć DDR400 -- pójdzie?

Autor: Michal Bien <mbien_at_wywalto.uw.edu.pl>
Data: Sat 26 Feb 2005 - 01:01:41 MET

Marcin Hoppe <marcin.hoppe@gazeta.pl> wrote:

> A czy występujące w takiej sytuacji błędy pamięci

            Jesli pamiec jest sprawna - nie.

> (testowane MemTest-86 wersja 3.2)

            Polecam nowszy MemTest86+

> mogą świadczyć o tym, że kostka (DDR400) lub płyta jest uszkodzona?

            Jak najbardziej. Aby to jednoznacznie wykazac dobrze jeszcze
przetestowac ja na innej plycie/komputerze. JEsli bledy sa dalej to masz
na 100% winnego.

> Miałem już kostkę DDR400, ale była ewidentnie zepsuta, wymieniono mi ją
> na nową i czasami restartuje mi się Windows. Szukam przyczyny takiego
> stanu rzeczy i stawiam na pamięć lub zasilacz.

            Neistety - bez elementow nadmiarowych jednoznaczine tego nie
sprawdzisz.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl #GG:351722 #ICQ:101413938