Re: Chipset KT333 i pamięć DDR400 -- pójdzie?

Autor: Marcin Hoppe <marcin.hoppe_at_gazeta.pl>
Data: Fri 25 Feb 2005 - 15:57:21 MET

Michal Bien napisał(a):

> Oczywiscie. Wszystko bedzie dzialac "na najnizszym wspolnym
> mianowniku" - czyli 333DDR

A czy występujące w takiej sytuacji błędy pamięci (testowane MemTest-86
wersja 3.2) mogą świadczyć o tym, że kostka (DDR400) lub płyta jest
uszkodzona?

Miałem już kostkę DDR400, ale była ewidentnie zepsuta, wymieniono mi ją
na nową i czasami restartuje mi się Windows. Szukam przyczyny takiego
stanu rzeczy i stawiam na pamięć lub zasilacz.

Co o tym sądzicie?

--
E-mail: marcin.hoppe (at) gazeta.pl
GG: 2222891