Re: Jakie sluchawki...?

Autor: Adam <mileccy_at_neostrada.pl>
Data: Fri 25 Feb 2005 - 23:44:27 MET

> > Może coś takiego; http://www.allegro.pl/show_item.php?item=42314492

Prezentuja sie wlasnie tak jak chcialem, firma nie wiem czy dobre robi
sluchawki ale tez dobra

Do konca nie rozumiem...mam prozbe powiedz mi jakie ma basy i ogolnie jaka
jakosc dzwieku..;)

Zastnowilłbym sie ewentualnie nad bezprzewodowymi (ale to juz nie ta cena).

Nie zakezy mi na tym...komputer mam tuz kolo nogi...wejscie sprzodu wiec
kabelek nie bedzie przeszkadzal...liczy sie jakosc dzwieku i wygoda przy
uzywaniu...czy po dluzszym czasie czujesz jakies zmeczenie i chcesz je zdjac
czy nie zwraczasz na nie uwagi?

Ja tez

PS: Rzeby było jasne: nie sprzedaje tych sluchawek.

Rozumiem :P