Re: nagrywanie DVD- wolniej znaczy lepiej???

Autor: Michal Bien <mbien_at_wywalto.uw.edu.pl>
Data: Fri 25 Feb 2005 - 14:41:50 MET

Paulie <pablonet@poczta.onet.pl> wrote:

> Jeśli na przykład "authoringuję"

            Raczej rekodujesz.

> jakiś film z płyty DVD przy pomocy DVD Shrinka i potem wypalam te 4,5
> giga około na płytę DVD+R, to najlepiej chyba nie wypalać z maxymalną
> prędkością bo ilość błędów na takiej płytce może być większa i większe
> też prawdopodobieństwo, że np. stacjonarny odtwarzacz DVD takiej płyty
> nie odczyta- czy tak???

            Tak. Za bezpieczna predkosc uwazam osobiscie x4, a te ~15 min pmozna
spokojnie poczekac.

> PS- a apropos DVD Shrinka; dlaczego można tam ustawić prędkość
> nagrywania: albo... zdaje się 1x albo 2x albo 2.4x albo od razu
> "maximum"? a ja bym chciał wypalić z prędkością 4x na przykład :-)

            A nie da sie w Shrinku dac po prostu utworzenia struktury DVD-Video
za VOBami, IFO i BUP na HDD by potem nagrac czyms innym? Tak robie przy
CloneDVD, a potem wypalem Nero BR jako kompilacje DVD-Video z predkoscia
x4. Nie ma problemow z odtwarzaniem na stacjonarce. Podobnie robie z WinAVI
Converter z divx na DVD Video - daje mu tylko robic strukture a potem
wypalam Nero na DVD+RW do jednokrotnego obejrzenia.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl #GG:351722 #ICQ:101413938