Re: Port USB z przodu i z tyłu

Autor: Ty-grysek <Taurus-ui_at_N.O.S.P.A.M.wp.pl>
Data: Fri 25 Feb 2005 - 15:09:06 MET

Użytkownik "Karol" <nie@mam.maila.pl> napisał w wiadomości
news:cvmn77$p4e$1@inews.gazeta.pl...
> Cześć
> Mam w sieci kilkanaście komputerów które mają porty USB z tyłu i z przodu.
> I co dziwne już trzecia osoba mi zgłasza, że ich PenDrive z przodu nie
> działa (XP wyświetla, że urządzenie podłączone do USB jest uszkodzone) A
> jak podłączą do portów z tyłu to jest OK.

Wszyscy winią kabelki, więc może sprecyzuję problem, bo też zauważyłem pewne
nieprawidłowości w działaniu portów USB tych podłączanych kabelkami. Otóż u
mnie porty te są podłączone z pewnością dobrze, bo większość urządzeń
podłączonych do nich działa bez zarzutu. Ale zdarzają się urządzenia USB,
które podłączone z przodu zaczynają wariować (słychać klika dźwięków
podłączenia/odłączenia, Windows coś próbuje wykrywać i zazwyczaj albo nie
wykryje nic, albo zgłosi błąd). Zdarza się, że takie urządzenie przy którymś
podłączeniu z przodu "załapie" i działa poprawnie. TO SAMO urządzenie
podłączone z tyłu (bezp. do MB) z każdym razem jest wykrywane i działa bez
zarzutu. TO SAMO urządzenie podłączone w innym kompie Z PRZODU również
potrafi pracować bez zarzutu.

Kiepskie (nie-zawsze-dobrze-kontaktujące) gniazdko USB? Tandetny kontroler
USB w urządzeniu?
Może mi ktoś wyjaśnić przyvcynę takiego zachowania się USB "z przodu"?

Pozdrawiam
Tygrysek

--
Asus A7N8X Deluxe | Barton 3200+ | 1GB DDR400 Dual Ch. | Caviar 80GB JB |
2x Seagate SATA 120GB RAID-0 | Toshiba DVD | DVD-RW Liteon SOHW812S |