Re: HP - badziewiarz i zdzierca

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 25 Feb 2005 - 14:13:57 MET

Użytkownik "SelfMadeMan" <24pracus@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:cvms8g$iu8$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Padl mi dysk w HP Compaq nx 7000 za 12 tys. zl. Wlasnie minela
> gwarancja....
>
> HP zyczy sobie 1700 + VAT za naprawe, w tym 1500 + VAT za sam dysk.
>
> Dysk mozna kupic na necie za 230 $, ale informatyk powiedzial mi, ze
> ten model ma cos biosie i tylko serwis moze go naprawic.
>
> A co chodzi? Czy po kupieniu dysku nie mozna go zamontowac samemu?

Dysk możesz sobie zmienić samemu.

Zmień informatyka. Chyba, że (i to jedyne co mi do głowy przychodzi) ten
notebook ma założone hasło w BIOS-ie uniemożliwiające uruchomienie
komputera bez sparowanego z tym hasłem dysku. Ale byłoby to bardzo
dziwne rozwiązanie.

--
M.     [MVP]                         "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/