HP - badziewiarz i zdzierca

Autor: SelfMadeMan <24pracus_at_gazeta.pl>
Data: Fri 25 Feb 2005 - 10:57:26 MET

Padl mi dysk w HP Compaq nx 7000 za 12 tys. zl. Wlasnie minela gwarancja....

HP zyczy sobie 1700 + VAT za naprawe, w tym 1500 + VAT za sam dysk.

Dysk mozna kupic na necie za 230 $, ale informatyk powiedzial mi, ze ten
model ma cos biosie i tylko serwis moze go naprawic.

A co chodzi? Czy po kupieniu dysku nie mozna go zamontowac samemu?

Na marginesie dodam, z firmie mamy pol pokoju z popsutymi urzadzeniami HP...

SMM