Re: Wymiana dysku...

Autor: kermeet <vrplus_at_poczta.DOT.onet.DOT.pl>
Data: Fri 25 Feb 2005 - 12:03:29 MET

Alex Hawk <ayjay@o2cutthisstring.pl> wrote in
news:cvkcdj$78t$3@nemesis.news.tpi.pl:

> co do glosnosci to nie wiem skad takie opinie - nie zauwazylem,zeby sie
> "zglasnialy" po pewnym czasie...
> bierz WD albo Seagate 8 MB cache'u - zobacz jaka jest roznica cenowa i
> wybierz odpowiednia pojemnosc...

no cóż.... decyzja została podjęta, dysk zakupiony. Padło na samsunga :/

Jestem nastawiony do tej firmy jak pies do jeża, ale... kierowałem się
pozytywnymi opiniami użytkowników, m. in. z tej grupy.

Wrażenia: dysk jest cichy, jednak ciut głośniejszy od analogicznej
barracudy (160/8/7200).

Co do szybkości - system uruchamia się w miarę szybko, ale bez rewelacji.
Szczerze mówiąc, to miałem nadzieję, że będzie szybciej (ale to moje
subiektywne odczucie - niestety nie miałem mozliwości przetestowania
Barracudy pod tym względem - nie dane mi było postawić na niej systemu ;) )

Być może reszta komputera nie pozwala na szybszy start... Właśnie, może
podpowiecie, co może być za to odpowiedzialne? Komp to AXP1700+, 256/266
:(, Abit NF-7. Na osobnej taśmie napęd optyczny.

Za co dysk mogę pochwalić - temperatura - jestem w szoku, dysk jest
praktycznie tak chłodny, jakby leżał na stole. Rewelacja. Mogłem wywalić
dodatkowe śmigło z Chiefteka ;)

Jak się coś zepsuje to dam znać

Pozdrawiam

--
| gg: 1639577 | icq: 161834429 | vrplus at poczta onet pl |