Re: Wymiana dysku...

Autor: kermeet <vrplus_at_poczta.DOT.onet.DOT.pl>
Data: Fri 25 Feb 2005 - 11:58:15 MET

Piotrek <piotrek@one.pl> wrote in news:cvih32$nb7$1@news.onet.pl:

> Myślę, że skoro nie mają takiego dysku jak reklamowany (jest to ich
> problem) możesz domagać się zwrotu kasy (dokładnie w takiej kwocie jak
> zapłaciłeś) i kupisz sobie nowy.

Dokładnie - nie musiałem się niczego domagać - chciałem tutaj przy tej
okazji pochwalić sklep Arest we Wrocławiu - sprawa została załatwiona w
zasadzie w 2 dni od momentu gdy się okazało, że niemożliwa jest wymiana
dysku na taki sam. Nie było żadnego problemu z wystawieniem korekty (no
trzeba było tylko odstać swoje w kolejce). Polecam wszystkim branie faktur
VAT na sprzęt komputerowy.

W sumie wszystko trwało krócej, niż 28 dni wypisane w karcie gwarancyjnej,
obsługa w serwisie bardzo miła - nikt nie odbierał moich telefonów z
pytaniami o stan naprawy na zasadzie "odwal się". Zawsze byłem informowany
dokładnie i w uprzejmy sposób. POLECAM :)

Dostałem pieniądze i kupiłem nowy dysk - póki co śmiga :)

Pozdrawiam

--
| gg: 1639577 | icq: 161834429 | vrplus at poczta onet pl |