Re: Zakup laptopa <=6k

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Fri 25 Feb 2005 - 09:08:28 MET

W dniu Fri, 25 Feb 2005 00:15:23 +0000 (UTC), osoba określana zwykle jako
 KaNo pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>Oczywiscie chodzilo mi o doslowne tlumaczenie z angielskiego, a nie o kalke
>jezykowa. To dwie zupelnie rozne rzeczy.

Akurat IMHO te terminy są dobrym tłumaczeniem i dobrze oddają istotę
działania tych rodzajów backupu. Poza tym dość dobrze się w języku
polskim zdążyły zadomowić.

--
[------------------------] Microsoft Office 2000: Wykrywasz co chcesz
[  Kruk@epsilon.eu.org   ]