Re: Aparaty cyfrowe - pare pytań ( nie piszcie NTG)

Autor: Roki <rokikulesza_at_nospam.wp.pl>
Data: Fri 25 Feb 2005 - 00:57:35 MET

Ja kupilem za 500zl Canoca A60. Parametry moze nie rewelacyjne, ale do
zwyklego zastosowania wystarcza, Canon ma duzo mozliwosci regulacji recznej,
co nie wszystko aparaty w tej cenie posiadaja. W cenie 700zl zmiescilem sie
z aparatem, pokrowcem, karta CF 512MB, ladowarka i 8 akumulatorkami (dwa
komplety). Jak dla mnie za taka kase jest to bardzo dobra konfiguracja.