Re: problem ze starszym komputerem

Autor: KRzysiek <atarist.no_at_spammerom.klub.chip.pl>
Data: Thu 24 Feb 2005 - 17:16:44 MET

Ja obstawiam problem z zasilaniem plyty.
Obejrzyj dokladnie wszytskie kondensatory na plycie - czy przypadkiem ktorys
nie jest "wybulony"
Prawodpodobnie padl modul zasilania na plycie.
Ja tak mialem juz dwa razy - najpierw komputer sie zawieszal co jakis czas a
potem po wlaczeniu nie bylo zadnego obrazu na monitorze chociaz dyski sie
krecily, zasilacz dzialal, wiatraki sie krecily.

pozdr.
Krzysiek