Re: Czy to dobra cena (sprzedaż laptopa) ?

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Thu 24 Feb 2005 - 16:02:12 MET

Dnia 24.2.2005, MAREK M. napisał(a):

> Użytkownik "Michal Lukasik" <michu_l@tlenCUT.pl> napisał w wiadomości
>
> Widzę taki sens, iż być może nie wszyscy kompetentni w tej
> dziedzinie,przeczytali poprzedniego posta,a bardzo często nikt nie przegląda
> starszych, niz ileś dni. Tylko to chodziło

Wierz mi, przed kompetentnymi nic się tu nie ukryje. ;D
1. Gdyby ktoś się nie zgadzał z poprzednią wyceną pewnie by to napisał.
2. Jeśli jednak nie zrobił tego bo ma Twój problem "gdzieś" to nie sądzę by
teraz nagle...
3. Jak ktoś kompetentny powie Ci, że właśnie dziś sprzedał taki sam za 3000
to co?

"Pchaj te graty" skoro masz okazję i nie zawracaj tym głowy innym.

Ad. Twoich pytań w innym poście.
Tak. Sempron to IMHO lepszy wybór, z tym zastrzeżeniem, że komputer nie
składa się tylko z CPU.
I druga sprawa. To CeleronM to już nie Celeron? ;D

Z mojej strony definitywny EOT.

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/    UIN 53883184  GG#1902559