Re: Czy to dobra cena (sprzedaż laptopa) ?

Autor: dylan <upps_at_nie_mam_maila.pl>
Data: Thu 24 Feb 2005 - 14:57:12 MET

Hmm a jak powiemy że za dużo to spuścisz?
Według mnie 2500 to nie zdzierstwo ale i nie super okazja, gdyby to był IBM
brałbym w ciemno.
Celeron desktopowy w notebooku to koszmar, owszem jest wydajny ale mobilny
znacznie mniej.
Dla kogoś kto będzie go trzymał na biurku (oby nie na kolanach <ROTFL> ) to
będzie w miare dobry zakup, choć przy dzisiejszych cenach nówek to ja bym
się 2 razy zastanowił nad zakupem (szczególnie gdy brak np faktury).