Re: doradzcie ktory Athlon najstabilnieszy i najmniej sie grzeje

Autor: Brodi <madmax81_at_spam_no_interia.pl>
Data: Thu 24 Feb 2005 - 13:56:09 MET

> wiesz moj 1400 zarznal juz 2 plyty glowne :-) tzn nie wiem czyto jego wina
> ale po 2-3 latach uzywania nonstop palily sie kondensatory w zespole
to akurat wina wadliwej serii kondensatorów na początku 2000r,

co do temperatury 50 stopni to wcale nie napisałem że to musi być 50-59,
może być i 65 , wszystko zalezy od płyty i procka. No i zazwyczaj monitor w
płycie zaniża faktyczną temperature procka, więc jak pokazuje 40 to procek
może mieć i 60.