Re: doradzcie ktory Athlon najstabilnieszy i najmniej sie grzeje

Autor: KRzysiek <atarist.no_at_spammerom.klub.chip.pl>
Data: Thu 24 Feb 2005 - 13:45:12 MET

Brodi wrote:
> chyba sobie zdajesz sprawe że przesiadke z tego super szybkiego
> athlona na np semprona 2100 dużo ci nie da. Warto wogóle inwestować w
> kompa ? Jak nie używasz kompa do gier to warto kupować bartona za
> 300-400 zł ? kup sobie jakiegoś semprona 2300, będzie miał wydajność
> athlona XP
> 1900,

ale za takiego semprona trzeba dac ok 200zl a bartona 2500 mozna kupic za
300zl - chyba roznica bedzie kolosalna - nawet biorac pod uwage i-net i
przegladarke oraz PS-a -chocby ze wzgledy na wiekszy cache(512) ?

> CO do grzania się to czym ty się martwisz ? Powyżej 50 stopni dopiero
> będzie się wieszał. Wystarczy kupić byle jaki radiator z miedzią i po
> problemie. Nawet jak dasz wentylator na małe obroty to tych 50 nie
> przekroczy.

wiesz moj 1400 zarznal juz 2 plyty glowne :-) tzn nie wiem czyto jego wina
ale po 2-3 latach uzywania nonstop palily sie kondensatory w zespole
zasilajacym plyte - tak padla ECS i ostatnio Gigabyte teraz mam Asrock-a
niby nic specjalnego ale 2 lata gwranacji jest i kosztowala tylko 120 zl :-)

pozdr.
KRzysiek