Re: Kotlet z procka

Autor: Andrea <andrzej.libiszewski_at_.wytnij-wiesz-co.wp.tutaj_tez.pl>
Data: Thu 24 Feb 2005 - 12:57:40 MET

Dnia 2005-02-24 12:25 zdekodowano przekaz od: '..::||=PaBLiTo=||::..':

> Wlasnie dobrze ze o tym wspomniales. To jest moja plyta glowna
> http://pclab.pl/zdjecia/artykuly/pila/gigabyte_7nf-rz/plyta-ukos.jpg i
> zauwaz ze na nieszczescie przy sockecie umieszczono dosc bliko kondensator.
> Na tym zdjeciu widac go pod socketem przy rogu. Jest on na tyle blisko iz
> majac ter radiator co teraz, styka sie on z kondensatorem. (Balem sie ze
> spowoduje to ze cieplo z radiatora wywola szkodliwe podniesienie "czubka
> kondenstora", ale jak na razie jest okej.) Teraz tylko pytanie czy to
> uniemozliwi mi montaz QC-92 ew. QC-80?

Obejrzałem sobie tą płytę z góry również - nie będzie żadnego problemu z
montażem. Możliwe, że szyna montażowa będzie dotykać wspomnianego
kondensatora, ale nie powinno to stanowić żadnego problemu - szyna się nie
nagrzewa. Sam cooler nie dotknie na pewno - to dość wysoka konstrukcja,
jednak raczej smukła u podstawy.

--
Andrea      | ASRock K7Upgrade-880, AMD Sempron 2800+, Pentagram QC-80Cu
2*256MB GoodRAM PC3200, Sapphire Radeon 9600 128MB, LG Flatron ez T710PH