Re: Kotlet z procka

Autor: ..::||=PaBLiTo=||::.. <pawel.bufu_at_neostrada.pl>
Data: Thu 24 Feb 2005 - 12:25:51 MET

> ze względu na większy wiatrak - co powinno cię ucieszyć :) Upewnij się
> tylko że wejdzie ci bez problemu na płytę - ja u siebie miałbym już
> problem z montażem 92Cu.
Wlasnie dobrze ze o tym wspomniales. To jest moja plyta glowna
http://pclab.pl/zdjecia/artykuly/pila/gigabyte_7nf-rz/plyta-ukos.jpg i
zauwaz ze na nieszczescie przy sockecie umieszczono dosc bliko kondensator.
Na tym zdjeciu widac go pod socketem przy rogu. Jest on na tyle blisko iz
majac ter radiator co teraz, styka sie on z kondensatorem. (Balem sie ze
spowoduje to ze cieplo z radiatora wywola szkodliwe podniesienie "czubka
kondenstora", ale jak na razie jest okej.) Teraz tylko pytanie czy to
uniemozliwi mi montaz QC-92 ew. QC-80?