Re: Kotlet z procka

Autor: Andrea <andrzej.libiszewski_at_.wytnij-wiesz-co.wp.tutaj_tez.pl>
Data: Thu 24 Feb 2005 - 02:13:59 MET

Dnia 2005-02-24 00:51 zdekodowano przekaz od: '..::||=PaBLiTo=||::..':

> Wlasnie i tu sie zaczynaja schody:/ Majac 100zl. nie zawiele zwojuje biorac
> pod uwage ze musialbym kupic chlodzenie na procka, paste termoprzewodzaca i
> dobry zasilacz. To by bylo tak wg moich obliczen (przy okazji prosze patrzec
> czy dobre rzeczy wybieram:])
>
> - pasta
> http://www.proline.pl/shop.php?prodid=4f435a5f50415354415f554c5452415f352b
> (29zl) - ma zblizone parametry do tej co mi podawales

http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=13836 (24zł)
lub
http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=13837 (14zł)

Strona proline w chwili gdy to piszę leży, więc nie wiem, czy nie polecam
tego co i tak wybrałeś...

> - chlodzenie procka
> http://www.proline.pl/shop.php?prodid=564f4c43414e4f5f3130 (69zl)

http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=12371 (75zł)

Zastrzeżenie jak wyżej. Postaram się sprawdzić jak tylko wstanie...

> - zasilacz http://age.pl/podzespoly/opis.php?k=90&id=14991 (89zl) - ten
> wyglada nawet obiecujaco. Zwracajac uwage ze nie mam kasy:/

Ja bym sugerował raczej http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=11974
(80zł). Mimo mniejszej mocy nominalnej jest to produkt znacznie pewniejszy,
a kto wie, czy mimo wszystko nie o większej mocy faktycznej.
Ewentualnie, jak kasa pozwoli:
http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=9592 (116zł)
Sam mam taki i jestem z niego bardzo zadowolony.

> To wszystko daje w sumie = 187 zl :/ (Mam tylko 110) Ale sklep z ktorego mam
> zasilacz, jest do dupy i bez sprawdzania kupia moj stary zasilacz :] wiec
> licze na jakies 15 zlotych+ Reszte chyba wyzebram:/

Przesmarują wentyl i wetkną jakiemuś osiołkowi jako nowy...
Na zasilaczu nie ma co oszczędzać - pamiętaj, że od jego dobrego stanu
zależy stan komputera.

I jeszcze jedna uwaga, doprowadź swój podpis do zgodności z przyjętym
standardem - max 4 linie, oddzielone od treści delimiterem (--spacja)

Pozdro,

--
Andrea      | ASRock K7Upgrade-880, AMD Sempron 2800+, Pentagram QC-80Cu
2*256MB GoodRAM PC3200, Sapphire Radeon 9600 128MB, LG Flatron ez T710PH