Re: List otwarty!!!

Autor: wredniak <eidar_spam_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 24 Feb 2005 - 00:30:30 MET

> Nie pamiętam, kiedy zacząłem zwracać uwagę na MTBFy,
> ale pamiętam dyski, które miały 20 MB, 40 MB, 80 MB,
> 120 MB (jeden był SCSI), 150 MB (dwa ESDI), 200 MB
> (co najmniej dwa SCSI), 400 MB i cała masę ,,bezimiennych",
> czyli takich, które przemknęły niezauważone. :)

coz .. pomijam inne rzeczy
ale wcale mnie nie dziwi ze dysk ktory ma pojemnosc 100-1000 razy wieksza
staje sie nagle bardziej wrazliwy .. cos za cos
200 mb a 200gb zachowajmy pewna skale

jakos nikogo nie dziwie ze procesory ktore mialy po 300,400 mhz nie musialy
byc chlodzeone wiatrakami miedzianymi a teraz nagle .. bec .. mamy procki
po 3ghz i nie wiadomo dlaczego trzeba je chlodzic

jedna rzecz to wieczne marudzenie jak to jest zle na tym swiecie
a co innego rozsadne podejscie .. nagle maszyna sklada sie z 10 000
elementow i chyba nie powinno to nikogo dziwic ze latwiej sie ona psuje niz
ta co ma 100 elementow

na marketing tez trzeba patrzec prze palce .. 1gb = 1000mb .. ktora potega
2 daje rowno 1000?

--
wredniak