Re: glosno dzialajacy wiatrak na R9600 pro

Autor: PSYLO <psylo_niedlaszpamu_at_o2.pe-el>
Data: Wed 23 Feb 2005 - 22:32:56 MET

Użytkownik "Mirek Ziółek" <moophone@gazeta.pl> napisał:
> Czy da sie wogole cos z tym zrobic? wymienic, tylko na co ? i jak?
> Za wszelkie rady bylbym dzwieczny :)

Pewnie, że się da.
Mam aktualnie tą samą kartę. Gigabyte 9600Pro.
Fabryczny cooler jest naprawdę denerwujący, wiem coś o tym. I olejek mu nie
pomaga niestety, to chodzi jak kosiarka.
U siebie wymieniłem chłodzenie na VGA Silencer Rev.3 (ok. 44zł na Allegro).
Powiem krótko - bardzo wydajny, wreszcie względna cisza (nie ma co nawet
porównywać do stanu wcześniejszego) i dodatkowo niższa temperatura w
obudowie (ciepłe powietrze jest od razu "wyrzucane" na zewnątrz ). Sam
zabieg transplantacji chłodzonka odbywa się bez najmniejszych problemów.
Później w razie czego możesz ponownie założyć stary cooler.
Jedyna wada jest taka, że zajmuje miejsce na kartę PCI (mały ten Silencer
nie jest...).

--
Psylo