Radeon 9550 z wentylem czy bez??

Autor: Heziu <heziu[error>
Data: Wed 23 Feb 2005 - 22:05:05 MET

Witam!!!
Przekonałem sie do Radeona po tym jak moj sąsiad sobie kupił niedawno
9200.Chodzi naprawde świetnie i wydajnie.Sam zamierzam kupić tyle ,że 9550
128MB 128bit.Na rynku sa dostepne grafiku kilku firm, jedne z samym
radiatorem , inne maja dotakowo wentyl.Jaką lepiej kupić??Czy brak wentyla
wpływa na wydajność?Czytałem kiedyś ,że tak.Wolałbym wersje bez wentyla bo
ten na procku hałasuje wystarczająco.
Dzieki

--
Pozdrawiam!!!