Re: Zakup laptopa <=6k

Autor: KaNo <fluor.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Wed 23 Feb 2005 - 21:45:06 MET

nomysz <a@c.pl> napisał(a):

> Nie, a po co to komu? Tzn. moze komus potrzebne... mi nie.

Laptopy IBM-a robia pelne backupy, lacznie z systemem operacyjnym (do tego
progresywne). Jezeli masz dzialajacy Access IBM (jest to minisystem
operacyjny lacznie z dostepem do sieci), to mozesz bardzo szybko odtworzyc
cala zawartosc twardego dysku. Kiedy dotrze pod strzechy opinia o
koniecznosci robienia backupow? Skad przekonanie, ze awaria, wirusy itp. to
nie u mnie?
Pozdrowienia.