Re: grafika do HL2 i Doom 3 za 400 PLN?

Autor: usun_to <_at_autograf.pl>
Data: Wed 23 Feb 2005 - 21:28:44 MET

Dnia Wed, 23 Feb 2005 19:50:36 +0100, I love this game! naskrobał(a):

> Czy można kupić za max 400 PLN kartę grafiki na której ww gry będą
> działać bez problemu (ale nie w najniższej rozdzielczości i bez detali).
> Może być jakiś wynalazek, który da się z pomocą "nieoryginalnych"
> sterowników lub jakiegoś oprogramowania podrasować.
> Jestem maniakiem HL i miło wspominam czasy gry w Doom-a i Doom-a 2.
> Obecnie posiadam Celerona 2.0GHz, 512 Ram-u i Radeona 5200 SE.

Generalnie za słaby procek.

> Co kupić żeby na ekranie swojego monitora zobaczyć chociaż podobny obraz
> do tego jaki widziałem na screenach z ww gier w CD Action?

Niestety problem w tym że te obrazy muszą się zmieniać conamniej 20 razy /
sek :)

Teoretycznie możesz liczyć na cud i np. poszukać na giełdzie idiotę który
sprzeda R9500pro za 400 zł lub R9500 z możliwościa odblokowania potoków i
odpalisz nowe omegi oraz podkręcisz i uzyskasz coś ala R9700. Tak czy
inaczej na tym konfigu nie licz na cuda.

--
United Devices Cancer Research Project
www.grid.org