grafika do HL2 i Doom 3 za 400 PLN?

Autor: I love this game! <podgajny_at_o2.pl>
Data: Wed 23 Feb 2005 - 19:50:36 MET

Czy można kupić za max 400 PLN kartę grafiki na której ww gry będą
działać bez problemu (ale nie w najniższej rozdzielczości i bez detali).
Może być jakiś wynalazek, który da się z pomocą "nieoryginalnych"
sterowników lub jakiegoś oprogramowania podrasować.
Jestem maniakiem HL i miło wspominam czasy gry w Doom-a i Doom-a 2.
Obecnie posiadam Celerona 2.0GHz, 512 Ram-u i Radeona 5200 SE.
Co kupić żeby na ekranie swojego monitora zobaczyć chociaż podobny obraz
  do tego jaki widziałem na screenach z ww gier w CD Action?

Z góry dzięki za (p)odpowiedzi.