Geforce 2MX 400 64 bit SDRAM ??

Autor: Grzegorz <mystuff_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Wed 23 Feb 2005 - 21:03:06 MET

witam,
stałem się (nie)szczęsliwym posiadaczem karty NONAME GeForce 2 MX 400, i
okazało się że na Duronie 700 128 MB RAM Win98SE w 3D Mark 2000 mam 1750 pkt.
Czy wynik ten nie jest niższy od 2MX 200 ? Mam także wątpliwości co do
magistrali i pamięci, taktowane są (wg. Riva Tuner) na 143 MHz (pamieć i
procesor) Kupując kartę byłem pewien, że bedzie to 200MHz :( Drugą
wątpliwością (wg. Everest AIDA 32) jest, że magistala ma 64 bity i pamięć
jest SDR, kupując kartę byłem pewien, że będzie to 128 bit (jak doczytałem
puźniej może być 64 bit. ale DDR). Mam pytanie czy takie karty jak opisałem
były dostępne, czy może zostałem oszukany (podmiana biosu karty ??), Ile
powinna taka karta uzyskać pkt. w 3D marku, czy były wersje 64 bitowe na
SDRamach ?

Dziękuję i pozdrawiam Grzegorz