SATA na 7VT600P-RZ

Autor: Sławek 'DeSyl' H. <desyl_at_o2.pl>
Data: Wed 23 Feb 2005 - 20:48:00 MET

Witam,

w płycie GigaByte próbuje ustawić dysk SATA ale kiedy wchodzę do
konfiguratora dysku (klawiszem TAB) to jedyne co mogę zrobić to wyjść z tego
programu (ESC). Mam dysk Seagate 80GB SATA NCQ. W programie dysk jest
wyświetlany ale nie moge nic na nim zrobic. Jak wystartowac z dyskietki to
FDISK pozwala robic z dyskiem wszystko. Nie mozna go tylko ustawic w
sekwencje bootowa.
Ktoś ma jakiś pomysł w czym jest problem ? Wszystko jest nowiutkie ze
sklepu.

pozdrawiam
Sławek