Re: Jaką kartę do Medal of Honor?

Autor: Piotr H. <pharasimiuk.XXX_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 23 Feb 2005 - 20:05:34 MET

Jurek napisał(a):
> Witam. Kto mi pomoże i podpowie jaką kartę grafiki kupić do kompa bez
> AGP (tylko PCI), tak, żeby można było grać w Medal of Honor?
> Konfiguracja kompa to: procek seler 733MHz, HDD 20 GB, RAM 128 SDRAM.
> Chodzi o niezbyt drogą kartę, taką, żeby za wiele nie inwestować:-)
> Pozdrawiam wszystkich, dzięki.

Witam

Uruchamiam Medal of Honor Allied Assault czyli pierwsza czesc cyklu na
k. grafiki Voodoo3 2000 AGP 16MB, niestety jakosc obrazu pozostawia
wiele do zyczenia. Z tego co wiem to wlasnie to karta musi miec min.
16MB i obsluge OpenGL. Kiedys gralem w to na karcie ATI Rage 128 32MB.
Powinna pojsc na kartach typu: Riva TNT, ATI Rage 128 i lepszych.

pH.