Re: Modernizacja

Autor: Piotrek <pkmail_at_2com.pl>
Data: Wed 23 Feb 2005 - 20:06:49 MET

> Witam
> Chcę zmodernizować taki zestaw, główne zastosowanie biuro, internet,
muzyka,
> filmy, czasami gry (NFSU2). Na razie budżet 500zł, a niedługo dojdzie
drugie
> 500zł
>
> Celeron 2.4
> ASRock P4i45E
> 256MB PC2100
> Radeon 9200SE
> 40GB
> 250W Codegen
>
> Na razie mam zamiar zmienić zasilacz z obudową na chiefteca 360W. Myśle
> [...]
Modernizować można na różne sposoby. Ja proponuję wymianę grafiki na coś
lepszego np. R9600XT lub ewentualnie R9550 (Gigabyte pasywne chłodzenie i
dobrze się podkręca) a możesz nawet kupić Gecube R9550XT - to bardzo udany
model. Jeśli zestaw ma być do grania w coś w rodzaju NFSU2 to trzeba dołożyć
RAM najlepiej od razu 512 MB. Na zakończenie polecam wymienić zasilacz na
tym elemencie nie warto oszczędzać. Pozdrawiam.

Piotrek