prąd

Autor: adam <mrzafka_at_wp.pl>
Data: Wed 23 Feb 2005 - 13:47:28 MET

Może ktoś widział takie numery i potrafi rozwiać moje wątpliwości.
Czy to możliwe, że obraz wyświetlany na ekranie monitora pokazuje jakieś
dość dziwne błędy (np. znikają napisy pod ikonami, znikają niektóre elementy
obrazu - ale nie w obszarach monitora, lecz konkretne kształty - np.
miniatura jakiegoś obrazka, podczas gdy wszystko inne wyświetla się
normalnie) wskutek problemów z zasilaniem (nie z zasilaczem bo próbowałem
różnych kompów)???
Kłopot zawęża się do przewodów zasilających, listwy lub samego gniazdka -
czy instalacji. Zasadniczo rozsypuje się właśnie wyświetlany obraz. Monitor
i komp bez znaczenia, bo jak mówię, zamieniałem. Po kilku-kulkudziesięciu
minutach zaczynają się wyświetlać szopki i trzeba wyłączyć na chwilę kompa.
Więc na bank to coś z prądem.
Tylko jeśliby ktoś mógł wskazać co z tym prądem jest nie tak?

a.d.w.